Miah 25

Gårdagen började väldigt segt. Jamie vaknade vid halv 4 på morgonen, och sen somnade han aldrig till riktigt efter det. Så när Kenneth for på jobbet, halv 6, klev jag upp med honom. Då hade han 38,1 i feber. Han orkade bara vara vaken cirka en timme, och sen somnade han. Sen sov han mest hela dagen. Så det blev en väldigt lugn dag! Vid 1-tiden hade febern stigit till 39,5. Men framåt kvällen piggnade han till, och när vi la oss hade febern nästan försvunnit!

Idag sov vi till kvart över 9. Det var sååå skönt! Eftersom Jamie sov så mycket under dagen igår, fick han vara uppe tills jag la mig vid 10. Men det var verkligen härligt att få sova ut! Han hade ingen feber under natten, och idag har han inte heller haft någon, utan varit pigg och glad :)

Vädret har varit toppen! Jag tog en långpromenad med vagnen, och trots att jag gick 1,5 timme, vägrade Jamie att somna. Ända tills vi hade 5 minuter kvar till lägenheten. Då somnade han! Men eftersom jag skulle in och laga mat, flyttade jag över honom till sängen, när vi kom hem.

Jag har beställt lite nya kläder till mig själv, och Jamie. Från H&M och Lindex. En klänning, en skjorta, en tjocktröja, ett linne och en bh till mig. Och två par shorts, ett linne, en t-shirt, en skjorta och en solhatt till Jamie. Jag tyckte att vi behövde lite sommarkläder! Så förhoppningsvis kommer allting nästa vecka.

Min kära storasyster fyller förresten år idag! Hela 25 år har hon nu blivit. Så jag skickade ett fint litet videosms, från mig och Jamie, till henne, hihi :)

Imorgon är det tvättning som gäller. Och förhoppningsvis är det fint väder igen, så jag kan gå ännu en härlig promenad! Men dom varnade för åska och regn, så vi får väl se. Jag hade tänkt baka bröd också, så om det regnar får jag väl göra det istället!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Sofie

Skönt med sovmorgon. Jag har nog inte sovit längre än till sju-halv åtta på evigheter fast det känns rätt länge det med eftersom jag stiger upp 05.20 varje vardagsmorgon.

Hoppas de nya kläderna passar. Det är kul med lite nytt ibland. Jag handlade ju i Stockholm men Antonia vill helst ha nya kläder varje dag om hon får bestämma. Hon är verkligen galen i kläder, kanske en blivande manekäng.

Jag längtar efter att träffa er igen. Det händer ju så mycket med Jamie nu, snart börjar han väl gå också. Hoppas ni kan stanna lite längre den här gången så vi hinner umgås ordentligt.

2010-05-22 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0