Lite hängigt

Det är så roligt när Jamie ligger och leker i sitt babygym, han pratar och skrattar och tittar fundersamt på alla sakerna :) Fast idag har han inte varit glad några långa stunder, utan både igår och idag har han verkat lite hängig :/ Han vill mest bara sova och äta! Jag har inte tagit tempen på honom, eftersom jag inte tyckt att han kännts speciellt varm, men jag tror inte att han har nån feber. Jag ska dock kolla sen för säkerhets skull! Kenneth har känt sig lite hängig också, så kanske är nån förkylning dom har åkt på! Hoppas bara det går över snart...

Idag har vi inte gjort nånting speciellt, Kenneth har kapat ved, och jag har mest bara gått och burit på Jamie så han fått sova ut ordentligt. Jag har inte hunnit bada än, men jag SKA göra det idag, haha :P Imorgon ska iaf Kenneth på arbetsintervju på Callans! Det är ett vikariat på ca 4 månader som han sökt där, så jag hoppas att det kommer gå vägen! Vore verkligen skönt med en riktig inkomst! Men man vågar ju inte hoppas alldeles för mycket, utan försöker ta det kallt...

I helgen åker vi upp till Ramsele, och sen i veckan till Resele. Helen ska åka till Norge redan på tisdag, vilket känns trist, eftersom jag knappt hinner träffa henne då :/ Blir jobbigt (och dyrt) att sitta och pendla mellan Resele och Ramsele, men lär väl bli att jag måste göra det så det blir rättvis uppdelning av tiden... drygt! Så synd bara att alla jobbar nu när vi kommer! Mamma är bara ledig måndag och tisdag... får se hur vi ska lägga upp det hela! Alla vill ju vara med Jamie :P Vi ska förstås träffa lite kompisar i Sollefteå nån dag också, samt hälsa på pappa!

Jag har en jäst i kylen som jag tänkt baka bröd med, men har inte kommit mig för att göra det än. Tur man har bärselen så det går att göra saker även när jag måste bära runt på lillgubben! Får jag sova gott inatt kanske jag orkar baka imorgon. Inatt sov förresten Jamie till klockan 5, innan han blev pigg, så var en förbättring på 2 timmar iaf! Det är påväg i rätt riktning ;) Typiskt att vi har tvättid klockan 7 imorn bitti, blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0