Vinterdäck


Japp, nu har jag sprillans nya däck på bilen, superduper! Men jag har inte hunnit testa dom än, utan det blir nog på torsdag då vi ska på BVC, och sen blir det besiktning i Ånge. Hoppas det går bra nu när Kenneth mekat lite med bromsarna! Min händiga karl ;)

Jag pratade med ÅFA igår, och då lät det som att inflyttningen bli lite senare än vi tänkt, framåt mitten av november. Men dom vet förstås inte förrän dom besiktat lägenheten, vilket antagligen sker nästa vecka. Bara jag får ett datum så är jag nöjd!

Jag beställde en farsdagspresent till Kenneth idag, sååå bra är den, hihi :)

Förutom det har jag haft en riktigt slö dag, inte orkat få mycket gjort. Men imorgon hoppas jag att jag ska vara piggare! Då kan jag packa lite mer, också skulle jag vilja  gå igenom kartongerna nere i källaren... fast har ju tvättid fram till klockan 1.

Jaja, tomt i skallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0