Underbara sol

Idag har vi varit nere vid vindskyddet vid kyrkan. Vi tände en brasa och fikade, och jag läste lite medan Jamie sov i vagnen. Det var jättehärligt :) Inte fridfullt som i skogen, eftersom vi såg både tåg, skotrar och bilar, men man tager vad man haver! Vädret var iallafall super, jag tror vi var där nästan 3 timmar. Och nu luktar hår och kläder rök :P
Jamie är lite hängig idag, han har varit trött hela dagen. Han piggnade till litegrann när vi var ute, men mest vill han bara ligga och vila. Så han håller väl på att bli sjuk nu då! Men hellre nu än nästa vecka när vi tänkte åka hemöver.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, nästa vecka hoppas jag att ni är friska o pigga så vi kan tillbringa dagarna utomhus. jag längtar verkligen. Hoppas vi får bra väder. / kram

Snygg bakgrund du har förresten.

2011-03-01 @ 23:01:36
Postat av: Helen

Lyllo er som har sån tur med vädret! Här stormar det för fullt :/

2011-03-02 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0