Bilder del 2

Nu kommer resten av bilderna från jul och nyår!
Mysigt, mysigt :)
Här hemma har vi haft det mindre mysigt den senaste veckan. Det började i söndags då Jamie fick magsjuka, och sen har både jag och Kenneth fått det också. Fast det verkar ha gått över fort för mig, för jag hade bara igår och sen idag har jag mått rätt bra. Har bara haft lite lätt magknip, och varit aningen trött. Stackars Jamie tycks aldrig bli av med sin magsjuka :/ Jag trodde att det höll på att gå över, för han har inte kräkt sen i tisdags, men nu när han skulle sova så kräktes han igen :( Jag tycker så synd om honom. Jag själv var bara sjuk en dag, men den dagen var jag ju helt slutkörd, så kan bara tänka hur jobbigt det är för honom då som varit sjuk i fem dagar nu! Usch och fy! Han skulle vaccineras imorgon, men blir till att skjuta upp det nu då. Hoppas verkligen det går över snart!
Och på måndag börjar jag min utbildning. Pirrigt! Jag har som inte hunnit tänka så mycket på det än, men kommer vara supernervös på söndag... men det ska bli roligt också! Fastän jättenervöst. Men förhoppningsvis går det bra. Jag är som lite fundersam nu när dom ska göra om lärarutbildningen till hösten, vad innebär det egentligen? Kommer inte min utbildning vara lika bra som den som börjar då, eller vadå? För det vore ju lite dumt om det är så...
Nu måste jag försöka skriva på min tenta så den blir klar någon gång! Har ju som inte hunnit med så mycket som jag önskat dom senaste dagarna, den här veckan blev inte som planerat om man säger så. Men jag ska försöka att få klart den senast imorgon, så jag kan börja oroa mig inför nästa utbildning sen ;)

Kommentarer
Postat av: Miah

Antar att du e jättenervös ida! Jag tror de kommer gå jättebra =)

Kul att se en del av dina bilder!!

Lycka till imorn!!

2011-01-16 @ 19:08:16
Postat av: izza

Det var fina bilder:) men jag är väl inte SÅ fula att jag inte ens får vara med på en enda bild:) lycka till med pluggningen :p

2011-01-16 @ 21:49:36
Postat av: Terese

Tack :) Jo, jag börjar bli nervös, blir till att åka i tid imorgon så jag hinner villa omkring :P Jag vet inte om ni har sett det, men jag har ju även lagt ut "Bilder del 1", och där var du faktiskt med Iza! Så, ne jag tycker inte du är ful ;)

2011-01-16 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0