Mammas pojke



Snacka om mammagris jag har här hemma nu! Igår var det knappt att pappa dög ens, utan det skulle minsann vara mammas famn, och mammas knä... Idag har jag inte heller fått mycket lugna stunder. I vanliga fall brukar han kunna leka bra själv, men idag måste mamma vara med hela tiden. Och helst bära! Men det kommer väl gå över det med, så det är lika bra att passa på att gosa, medan han fortfarande vill ;)

Nu ligger han och sover, snuttandes på mammas bröst. Alldeles blöt av svett, i nacken. Men så underbart vacker <3

Igår var det Myspysavslutning. Lite tråkigt, eftersom det i princip endast var där jag träffade folk. Och Jamie började tycka att det var så roligt att leka med dom andra barnen! Men det kan ju hända att man stöter på någon i sommar.

I juni ska jag ta med mig Jamie till Resele en vecka. Antagligen vid midsommar. Det ska bli skönt att stanna lite längre, en helg går ju så fort! Sen får vi se om Kenneth kommer dit över midsommarhelgen i så fall! Vi har inte bestämt något än.

Jag har tänkt hälsa på farfar och Sivan något och så. De bor ju faktiskt inte så långt bort. Och nu när vi inte längre har någon hund är det förstås enklare att hälsa på folk! Men först och främst måste Kenneth laga bilen. Innan dess kommer jag ingenstans!

Jag har läst klart Camilla Läckbergs "Tyskungen" nu. Dom är väldigt spännande dom där böckerna! Jag gillar dom verkligen :) Men nu har jag inga fler böcker, av just henne, att läsa. Så jag ska ta några dagars paus, innan jag fortsätter med Dan Brown, eller Åsa Larsson...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0