Den som spar, han har.

Igår var vi på banken och öppnade ett framtidskonto åt Jamie. Det känns bra! Vi fick välja på att låsa det 1 år i taget, eller 10 år på en gång, och då valde vi 10 år. Sen får vi se om det blir 10 år till efter det, eller hur vi ska göra då! Personligen har jag ingen lust att bara överräcka pengarna, på hans 18-årsdag, eftersom jag gärna vill att dom ska gå till någonting vettigt, och det vet man ju själv, hur (o)vettig man är i den åldern! Men det där får tiden visa.

Tidigare på förmiddagen var vi och hälsade Jimmy och Co. Checkade hur det var med Neo och så. Det verkade okej! Läskigt med allergier.

Idag har vi varit på myspys. Jamie var så nöjd och glad hela tiden! Men han var för upptagen för att äta, så när vi kom hem åt han, och somnade sen på en gång. Han har börjat bli så intresserad av dom andra barnen nu. Speciellt dom större, som springer runt och busar. Han bara ligger och tittar!

Han verkar inte vara lika känslig för barngråt nu längre iaf, och det är ju bra! När Elvis blev lite ledsen igår, så skrattade Jamie bara, haha, det är schysst kusin det :P Det ska bli roligt att följa dom två genom åren! Just nu känns det som jättestor åldersskillnad på dom, men snart kommer ju det att jämnas ut. Då hoppas jag att dom kommer leka snällt med varandra ;)

Vet inte om jag har något mer att skriva idag, tror det var tomt i skallen nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag ser verkligen fram emot det :)

Ska lägga ut bilder sen :)

Jag ser att Jamie växer så det knakar :)

2010-03-20 @ 09:05:58
URL: http://johannaaslund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0