Deklaration

Nu är det dags att deklarera igen! Eftersom jag oftast får tillbaka på skatten, brukar jag vänta på den här dagen med spänning :P Och om alla uppgifter stämmer, vilket dom verkar göra, så får vi tillbaka en ganska bra summa i år. Vilket kan vara behövligt! Så det känns väldigt skönt.

Saken är ju den, att vi vet bara säkert att Kenneth har jobb till sista maj, och sen är ingenting bestämt efter det. Förhoppningsvis får han fortsätta jobba, även efter det, men annars blir det A-kassa. Och det har jag ju fått höra, om hur snabb dom är på att betala ut pengar... Så hur som haver, är det alltid välkommet med en extra slant där under sommaren! Om han får fortsätta jobba, vilket vi såklart hoppas på, så kan vi ju alltid lägga det på semestern :) Men vi kom på det, att vi kanske måste avvakta lite med semesterplanerna, tills vi vet mer hur jobbsituationen kommer se ut.

Tv-spelstime igen nu ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har alltid fått mina utbetalningar från a-kassan i tid (på den tiden jag var arbetslös). Så ibland funkar det faktiskt :o)

Kram

2010-03-24 @ 11:33:38
URL: http://heavymom.blogg.se/
Postat av: Terese

Okej, då får vi hoppas att det kommer funka bra för Kenneth också, ifall det nu skulle bli aktuellt!

Kramar

2010-03-24 @ 20:48:53
URL: http://tereseundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0