Lilla julafton

Ikväll har vi haft lilla julafton här på Rödstamon. Det var våran, mammas familj, Miahs familj och Anna-Britta med familj. Vi åt risgrynsgröt och tunnbröd med skinka, lax, romsås och hemmagjord skagenröra. Sen fick alla varsin liten julklapp och efter det blev det kladdkaka med grädde till efterrätt och glögg. Vi provade hjortronglöggen, och den var rätt god, smakade mycket hjortron, men jag tycker ändå att den vanliga är godast ;)
Jag fick i alla fall ett par fina, mysiga knästrumpor i min julklapp, Kenneth fick tjocksockar och Jamie fick en teservis.

Efter fikat spelade vi ett spel som Izabell hade köpt. Det var rätt roligt!

Imorgon ska vi leta julgran, och jag måste även plugga. Helen kommer på onsdag, jag längtar till att få känna på bebismagen :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är inte ett DUGG avundsjuk...

2010-12-19 @ 14:38:26
Postat av: sivan

Jättetack för julkortet. skulle vilja anteckna hur gammal Jamie är just då det togs. Hälsa alla.

Kram.

2011-01-01 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0