Slödag


Idag har jag och Jamie mest legat och myst i sängen, medan jag har läst i min bok. Det är så spännande! Kommer bli tråkigt när det är slut :P Jag packade ner mina kläder idag också, fast lämnade kvar endel förstås, så jag slipper gå naken i veckan!

Kenneth har varit och hjälpt Jimmy byta altandörr, och nu står han och Jamie och lagar mat. Bacon och makaroner. Själv åt jag tonfiskmackor innan han kom hem, så jag ska inte ha något.

Jag tänkte att jag skulle baka något idag, men det har inte blivit av! Jag har varit så trött och slö... sov inte så bra inatt, utan vaknade hela tiden :/ Men då är det ju skönt när man får ta en mysdag med lillbubben!

Nu ska jag skriva ut julkort!


Kommentarer
Postat av: Helen

Aaawww, vilken söt tigger-dräkt!:)

2009-11-22 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0