Djurrik dag!

Idag har jag (och Kenneth) sett många vilda djur; först en älg, sedan en räv och sist en hare! Så var många skogsdjur för en dag, tycker jag :) Men satt i bilen när jag såg allihopa, så blev ingen närkontakt precis... Kenneth såg en hare när han jobbade i skogen häromdagen, och då kom den jättenära! Sen stod han och tittade på den ganska länge innan den sprang iväg!

Nu är jag hemma hos mamma i Resele, och ska stanna här tills på söndag. Då ska jag och Kenneth på Ikea, och sen hem! När jag kom hit idag så åkte vi på småflickornas dagisavslutning, där sjöng dom och uppträdde! Sen fick vi äta tårta, och det fanns flera stycken att välja mellan *mums, mums* ;)

Nu har vi varit ute och gått med hundarna, och förberett lite potatissallad till imorgon. Vid 12-tiden ska vi ner till Riffen, och sen är det tänkt att vi ska grilla här hemma runt 5. Mormor och morfar kommer hit, och även Ruth m. familj. Sen vet jag inte om Anne och Debora också skulle komma, eller hur det var med den saken...(?)

Jag ska iaf gå och lägga mig nu! Izabell vill att jag sover i hennes rum, och eftersom jag skulle få låna hennes säng då så gick jag med på det, hihi :) Så nu tjatar hon om att jag ska komma upp!

Lilla pyret lever om i magen - hoppas jag får sova i lugn och ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0