Vardagsrumstapeter

Idag har jag varit och inhandlat tapeter på Fresks, det känns så kul! Så det blir väl ev. nästa helg som vi ska försöka få upp dom i vardagsrummet. Jag har aldrig gjort något sådant förut, så det blir spännande att se var det slutar, haha, fast det går ju alltid att fråga om råd av de som har gjort det förr!
Jag hade kikat på internet i förväg och siktat in mig på dessa tapeter:
Jag tycker dom är jättesnygga och jag tror det skulle bli jättesnyggt med rätt inredning till. Meeen så blev jag så osäker på om det skulle bli alldeles för mycket att ha den tapeten i hela vardagsrummet... Så hade jag ju en backup-plan, som bestod av en brun tapet med sirliga guldmönster. Den kändes mer som ett säkert kort, om än lite tråkigare och vanligare. Men definitivt mysig. Så jag tog och frågade om priserna och fick veta att ovanstående tapet kostade 745kr/rulle! Medan den bruna mystapeten bara kostade 245kr/rulle. Hmm, gissa vilken jag valde?
Så i mitten av nästa vecka kommer alltså den valda tapeten, tyvärr hade jag bara kort på den på telefonen, men ni får se resultatet när det är klart. Vilket förhoppningsvis blir nästa helg! Det kommer bli så myyysigt :D Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0