Städning och målning

Idag har jag städat i skåp och hyllor, samt dammsugat, tvättat, eldat och lekt med min son! Och när han har krypit ner i sängen och begett sig till drömmarnas värld ska vi måla taket i vardagsrummet :) Eftersom jag öppnade min mun igår så fick jag mina 25% på tapeterna, så om kvällens målande går bra kan vi börja tapetsera imorgon! Sååå skönt!
Jag fick ett sms att mitt paket från Jotex kommit idag, men jag har inte varit och hämtat ut det än, eftersom vi väntar på fler paket. Så ska se om det kanske kommer något imorgon så kan jag slå två flugor i en smäll! Eller så får Kenneth ta det när han åker hem från jobbet.
Jag skickade förresten in min sista uppgift igår! Jag var inte helt nöjd med slutdelen, men jag orkade inte läsa mer. Förhoppningsvis räcker det till godkänt i alla fall, och i så fall är jag nöjd! Så nu kan jag lägga energin på att fixa och dona här hemma, vilket jag har börjat med idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0