Kärlek

Hittade ett kort från förra hösten. Talking about love <3
Lördagskvällen tapetserade vi och kom inte i säng förrän halv 2. Sen vaknade Jamie vid 4 och då var det slut på sovandet för min del. Han somnade om vid 9 och sov 2,5 timme. Själv lyckades jag inte somna om mer, trots att jag var extremt trött! Men Kenneth kom med paket och frukost på sängen. Sen tittade vi på senaste Pirates of the Carribien. Så jag låg och drog mig i sängen bra länge, och sen var jag faktiskt rätt pigg resten av dagen ändå! Jag fick akvarellfärger av Kenneth, ett set med penslar och färgtuber och tjocka pappersark. Jag har inte hunnit testa det än, men det ska bli så roligt!
Efter lunch for vi upp till mamma och fikade smörgåstårta, kladdkaka och div. godsaker. Sen på kvällen blev det sällskapsspel! Jag fick även några fina prestenter där, blockljus, strumpor, tights, samt benvärmare och mössa som Helen gjort med sina quick-knit, och 2 biobiljetter till kommande Twilight-filmen + en liten slant till middag och barnvakt. Det ser jag fram emot! Jag är inte sån som ofta efterfrågar barnvakt, men någon gång ibland sådär kan det vara skönt! Annars vill jag ha min älskling med mig så mycket som möjligt, lämnar inte bort min skatt i onödan. Han förgyller mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0