Moster igen!

Idag har jag blivit moster igen! Helen och Robert har fått en liten, liten flicka på 1690 gram. Hon skulle födas den 13 maj egentligen, men hon hade tydligen bråttomt ut! Allting verkar dock ha gått bra, så nu får hon ligga i kuvös och växa på sig. Jag längtar tills jag får träffa henne :) Stort grattis till er båda!
Imorgon har jag tenta, men mitt fokus har mest legat på Helen och hennes bebis idag, så nu måste jag skärpa mig och läsa på lite mer. Det har varit underbart väder idag så vi var ute på en promenad med vagnen förut, sen satt jag på balkongen och läste, och njöt av solen.
Nu har jag precis skrivit ut lite bilder från datorn. Vi håller på att sätta in bilder i fotoalbumet! Så jag ska ta och fortsätta med det och sen läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0