Lovely

På alla hjärtans dag fick jag rosor och kexchoklad av Kenneth, och hjärtat som är på bilden fick vi av Jamie. Det hade han gjort på förskolan(eller delar av det i alla fall, haha)! Kenneth fick två trisslotter av mig, men vann ingenting. Som vanligt hade jag köpt nitlotter.
Förra veckan bakade Kenneth semlor, jag tror det var i tisdags. Dom var jättegoda! Jamie tyckte om grädden :P Han lär sig nya ord hela tiden nu, han absorberar ord och rörelser som en tvättsvamp absorberar vatten! Jag blir så stolt och imponerad, hihi :)
Och igår bakade jag tekakor. Det var längesen sist, så jag kände att det var dags igen, och dom blev jättegoda :)
Nu har jag precis slagit Kenneth på backgammon, och nu ska vi kika på film ;)

Kommentarer
Postat av: Miah

Åh vilka fina blommor, å kortet va åxå jättefint...han e duktig Jamie =)

2011-02-25 @ 08:18:16
Postat av: Helen

Åååhh, jag vill också ha tekakor! Såg jättegoda ut :) Tror jag ska baka ostfrallor idag dock, med mycket ost!;P

2011-02-26 @ 13:20:24
Postat av: sandra

Men gosse! :D Vilka grabbar du har :)

Och semlorna såg inte fy skam ut heller, jag klandrar inte Jamie för grädden! kram på er!

2011-02-27 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0