Schema

Sitter och kollar in schemat för nästa vecka och försöker pussla ihop Jamies schema så han inte ska behöva gå alldeles för långa dagar! Kenneth har ju börjat jobba lite i skogen, så vi båda har fullt upp nästa vecka. Jamie ska i alla fall få vara ledig på måndag, men sen blir det tidiga mornar resten av veckan tror jag. Jag funderade på att stanna hemma på onsdag eftersom vi bara har en föreläsning då, men jag tror att det kommer vara en tillhörande uppgift till den föreläsningen, så då är det kanske inte så bra att missa den. Men jag kommer hem till 2 då, så han behöver inte vara så sent i varje fall. Niklas ska få lämna honom vid 7 på morgonen, samtidigt som han lämnar flickorna, så behöver han inte vara där från 6 när jag far. Det känns lite väl tidigt! Det är inte som att det är hemskt för honom att vara där, han tycker ju att det är kul ibland också, även fast han saknar mamma rätt mycket nu i början. Men det jobbiga är ju att han blir så otroligt trött, så tycker synd om han för den anledningen. Men jag har som sagt försökt pussla, och ska få lite hjälp från höger och vänster så det ska nog gå bra ändå!

På lördag har jag omtenta och sen på kvällen ska vi ha kräftskiva :) Vi hade en liten kräftskiva i söndags också, men vi har ju så mycket kräftor så det räcker till en omgång till! Hoppas vi får lika fint väder den här gången, så vi kan sitta ute. Det blir så stimmigt med alla barn annars :P Skönast när de kan springa runt ute och stojja!

Jaja, bäst jag fortsätter bearbeta kurslitteraturen då...

"Läraren lever och lär och läraren lär lära så länge han lär av sina elever,
vilka lär lättare lära den lära han lär om läraren lär som han lever" Alf Henrikson


Kommentarer
Postat av: Annalena

Hoppas du lyckas pussla ihop veckan. Det krävs en del ibland.

Håller tummarna för tentan.

Kul med kräftor. Pappa har inte fiskat några än.

Ha det gott.

Kram

2011-08-25 @ 21:48:50
URL: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0