Flitiga Lisa!

Igår var jag flitig och städade, tvättade, kokade lingonsylt, bakade bröd och rensade 4 liter lingon som jag fick av mamma och Niklas :) Idag har jag börjat studera igen. Det var bara introduktion idag, så blev en mjukstart! Imorgon har vi föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen har jag musik. Det ska bli roligt :) Det kommer vara mer praktiska lektioner nu under hösten än vad det var under våren, så jag tror det blir en spännande höst! Även fast det lär vara mycket läsande också förstås. Men det hör ju till. Nu måste jag sova, ska ju åka klockan 6 imorgon :/



Kommentarer
Postat av: Sandra.n

Funkar det bra med dagis nu då?:) Vill jaga på dig lite om fler inlägg också!;)

2011-09-15 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0