Fullt ös, medvetslös

Jag har så fullt upp så jag hinner inte med att skriva här. Och ju längre jag väntar desto mer har jag som jag "måste" skriva om så då känns det som jag måste ha jättelång tid över om jag ska hinna med! Men nu blir det en snabbgenomgång för den där jättetiden finns inte.
Åre var toppen, jag åkte nästan varje dag och det var superhärligt väder! Det blev tyvärr inte mycket läsning, så nu känner jag mig lite stressad. För tillfället har jag praktik nere på Bullerbyn, och det blev inte på Jamies kusins avdelning som jag trodde, utan på en annan. Det var jag som hade blandat ihop det. Däremot träffas vi nu och då ändå, ute på gården och vid lunch och så. Det är jätteroligt att vara där och barnen är så mysiga! Det är skönt att få ett avbrott i det teoretiska, fast samtidigt blir man ju bara ännu mer sugen att få bli klar och börja jobba på riktigt! Men än har jag mycket att lära ;)
Både jag och Jamie är förkyld, så jag börjar bli lite smått hängig nu. Men jag hoppas att det inte blir värre så jag måste stanna hemma, för det har jag inte tid med. Jag behöver dom där två veckorna innan inneveckan till att läsa, så jag klarar den muntliga tentan som väntar... Jag känner mig bara så trött hela tiden, energin går åt till andra saker. Men hittills har det ju gått bra, och det är ju inte så länge kvar till sommarlovet :P
Men nu måste jag göra mig iordning inför "jobbet"!

Kommentarer
Postat av: Helen

Va härligt det låter med sommarlov! Det var ett tag sen man hade det :P Har du planerat att jobba nåt i sommar, eller bara vara ledig?

2011-04-14 @ 10:18:36
Postat av: Terese

Ja, jag hoppas på att jag ska kunna vara ledig! Det känns som jag skulle behöva det. Jag har tagit ledigt åt Jamie under sommaren så en av oss måste i alla fall vara hemma, så jag hoppas att Kenneth ska få jobba lite! Jag skulle förstås kunna jobba några veckor jag med om det dök upp något, men jag har inte sett något hittills.

2011-04-14 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0