Zzz...

Hela den här veckan har jag varit så trött! Det är tur att jag haft det rätt lugnt på pluggfronten, för jag har inte alls haft någon motivation för veckans tema. Och imorgon presenteras tenta nummer 2. Det blir som en födelsedagspresent, haha :P Jamie ska få vara på förskolan till halv 12, och sen åker vi, så får han sova i bilen. Skönast så!

Idag var jag och besiktade bilen. Den blev tyvärr inte godkänd, men det gick ändå hyfsat bra tycker jag! Bara huvlåset som krånglade, och positionslyktorna fram som lös lite svagt. Lite drygt att behöva åka dit igen bara, för såna skitsaker!

Kenneth köpte en tårta till mig idag, väldigt gulligt tycker jag! Kommer sakna honom nu när vi ska vara borta flera dagar! Men alla kan ju inte ha det lika bra som jag, som kan åka bort när helst jag känner för det. Vissa måste jobba också. Det är bara att njuta så länge det varar!


Kommentarer
Postat av: sivan

Grattis på födelsedan. Hälsa alla. Kraam.

2010-10-31 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0