Lilla hjärtat

Nu har jag precis nattat Jamie. Han är så go mitt lilla hjärta <3 Kenneth är och jobbar, så jag sitter här och ska plugga, och sen tänker jag kika lite på tv. Jag tänkte försöka få klart portfolion innan jag åker hemöver, så är det "bara" tentan jag måste pilla med då. Den presenteras ju inte förrän på fredag, så den kan jag inte börja med förrän dess. Och antagligen åker jag på fredag. Jag sitter och funderar på vad som blir bäst... ska fundera lite mer och diskutera med min karl och min mor.

Igår var vi till Birsta och köpte julklappar. Så nu är hälften av årets julklappar inhandlade! Bara hälften kvar... 6 stycken tror jag det är. Man har ju en stor familj! Det känns lite konstigt att tänka på julklappar nu, nog för att dom har börjat lite smått med att ta fram julpyntet i Birsta, men det är aningen tidigt för att min julkänsla ska vakna. Jag får ju vänta i hundra år om jag ska börja längta till julen redan nu! Men det känns skönt att köpa julklapparna i god tid, så slipper man spara pengar till det sen.


Här är Jamie i sin nya pyjamas. Gopojken min!

Han är inne i en riktigt pappig period. Bara pappa, pappa, pappa som gäller! Förutom när han ska sova då, då är det fortfarande mamma som är bäst ;) Och kramas och pussas gör han i massor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har längtat till jul sen semestern tog slut :P Men speciellt mycket sen det snöade här...då började ungarna genast fråga "är det jul nu?"...också måste man göra dom besvikna med att säga att det är 2 månader kvar :(

2010-10-25 @ 21:09:32
Postat av: Helen

(det var jag som skrev)

2010-10-26 @ 16:03:27
Postat av: Terese

Jag förstod det ;) Men det är ju lite annorlunda för dig! Jag åker ju hem titt som tätt ändå, så jag får träffa alla ändå. Medan du bara sitter där, i fjärran land, dag ut och dag in, och längtar efter alla oss som du håller kär... :P Men två månader går rätt fort ändå, och det är ju bara en månad tills julförberedelserna börjar, och då är ju allting bara mysigt och underbart :D

2010-10-26 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0