Barnvakt

I helgen har jag varit barnvakt i Resele. Det har gått jättebra! När jag kom i torsdags började jag med att ta en fika med Sandra. Sen träffade jag Elsa, och skjutsade hem henne! 
I fredags var vi och badade på badhuset; jag, Jamie, Antonia, My, Izabell, Fanny, Miah, Trille, Luna och Sandra. En hel drös alltså! Efteråt käkade vi pizza hemma hos Miah, och sen for Miah, Trille, Luna och Antonia på träffen + Izabell och Fanny som skulle på klubben. Jag for hem och la Jamie och My.
Lördagen var jag bara hemma med barnen, vi promenerade, tittade på film och spelade spel. Izabell for till stan med Fanny och gick på marknaden. Efter jag lagt barnen på kvällen hade jag och Iza lite lördagsmys då vi spelade spel och åt gotta!
Igår var Jamie rätt gnällig hela dagen, så Iza fick kompisförbud för att stanna hemma och hjälpa mig med barnen, haha! Eva kom förbi och lämnade bilbarnstolen, så då fick Jamie träffa sin farmor en sväng med. Efter maten kom mamma och Niklas hem. Jag var trött efter helgen, så orkade inte köra hem då, utan for efter frukosten imorse istället. Kenneth jobbar eftermiddag den här veckan, så vi hann träffa honom en liten sväng iaf! Jamie är gnällig idag också, får se om han ska få gå på förskolan imorgon eller om jag ska låta honom vara hemma. Är bara jobbigt för honom att vara där om han inte är pigg!

Jag har förresten varit superhes i helgen, skitjobbigt! Är fortfarande hes, men tror det är lite bättre idag. Jag och Jamie fick varsin tröja av mamma, som hon köpt i Sundsvall, superfina! Alltid trevligt med nya kläder :)

Nu är jag så trött. Men ska försöka plugga lite! Fast tveksamt om Jamie kommer tillåta det... Kenneth har förresten städat jättefint här hemma, så skönt!


Kommentarer
Postat av: Helen

Låter som ni har haft en mysig helg! Fast säkert ganska hektisk också...:P Jag blir alltid så avundsjuk när jag läser om vad ni har gjort hemma...alla utom jag ;( Ser fram emot jul!

2010-10-12 @ 15:52:02
Postat av: Terese

Jo, vi hann med rätt mycket också för en gångs skull! När jag själv höll i tyglarna blev det inte lika stressigt som när mamma är med och ska göra tusen saker samtidigt, hahaha :P När jag bodde i Mora kände jag också så, är mycket skönare nu när jag kan åka hem när jag känner för det :) Längtar jag med!

2010-10-12 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0