Tenta 2

Nu har jag precis skickat in tenta nr 2. Det känns skönt! Jag skrev klart den igår kväll, fast gjorde några små justeringar idag efter att ha läst igenom den. Stopptiden är ju inte förrän imorgon, så var ingen brådska att skicka in den. Bättre att ta tid på sig! Men är skönt nu när det är klart.

Så imorgon ska jag väl börja förbereda mig inför nästa delkurs, som handlar om vuxnas lärande.

Jörgen har varit här en sväng nu på kvällen. Jag vet inte om jag skrivit det, men han har i alla fall flyttat hit till Fränsta nu, så nu har Kenneth två av sina bröder här. Kul för honom, haha! Kul för mig med, roligare ju fler man känner. Men vore förstås ännu roligare om jag haft mina syskon här med ;) Jamie vågade sig till och med på att busa lite med Jörgen innan han gick och la sig ikväll, annars brukar han vara lite smårädd för honom. Men det lär väl gå över nu när dom kommer träffas lite oftare! Sen kikade vi på film, "Knight and Day" med Tom Cruise och Cameron Diaz. Den var helt okej! Efter det underhöll Jörgen oss med sina historier, haha, roat sig har han minsann gjort i alla fall, något annat kan man inte säga! Men nu blir det väl lugna gatan när han flyttat hit, för här är det ju inte speciellt livat.

Kenneth håller på att titta på nån ny krigsserie, så jag ska ta och engagera mig lite i den jag med, och se om det är nåt spännande...

Kommentarer
Postat av: Helen

Tror du får flytta till nåt annat ställe om du vill ha oss närmare...;) Lät tråkigt med krigsserie...orkar aldrig se på alla dessa krigsfilmer och serier...blää :P

2010-11-07 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0