Come out, come out, wherever you are...

Jag pluggar och jag pluggar... just nu är det faktiskt rätt roligt. Vi har i uppgift att planera en studiecirkel tillsammans, och det är rätt kul! Jag har dock en uppsats som jag ska skriva samtidigt, vilket är mindre roligt. Jag har lagt den åt sidan en liten stund och fokuserat på grupparbetet, men måste ta tag i den snart. Senast tisdag måste den vara klar, och har rätt mycket kvar!

Jag kan inte hitta min bankdosa, jag har letat och letat, men den tycks ha gått upp i rök! Vet inte var jag har lagt den nånstans... och vi ska åka hem imorgon, så är ju lite tokigt. Jag vet att jag använde den i lördags, men sen kan jag inte minnas var jag gjorde av den. Jag som brukar vara så noggrann... Tur jag har betalt månadens räkningar i alla fall. Och att jag la över pengar till julklappar! Vi har ju nämligen tänkt ta vägen förbi Birsta imorgon. Jaja, får väl leta lite mer imorgon bitti, och annars antar jag att det går att få en ny!

Imorgon åker vi alltså hem igen. Det har varit toppen att vara här! Trots att jag blir trött av tempot. Det är ändå så mysigt. Det har varit kul att Kenneth varit med också, för en gångs skull! Vi har träffat både mamma m. familj, pappa m. familj, Miah och Trille, mormor och morfar, och svärmor m. familj. Bara Sandra jag inte hunnit med. Hade tänkt ringa henne i söndags när vi var på julskyltning, men glömde som bort det mitt i allt vimmel! Men man kan inte hinna med allt. Och snart ska vi hit igen, är ju inte länge alls till jul nu! Längtar, samtidigt som jag blir lite stressad eftersom jag inte vet vad jag ska göra efter min kurs tar slut, om jag ska plugga vidare eller vad jag ska ta mig till?!

Nu ska jag skriva en lista på morgondagens inköp, och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Miah

Jobbigt att du tappat dosan, hoppas du hittat den igen.

Låter kul med julklappsshopping, ja ha precis börjat nu...tur jag ha ett par veckor på mig

2010-12-02 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0