Gårdagens inköp


Det blev en lyckad dag i Sundsvall igår. Även fast jag var sååå trött!!! Jag var uppe sent på fredag (dumt nog), sen vaknade Jamie vid 1 och hostade så han spydde. Sen vaknade han flera gånger till av sin hosta också, och klockan 6 på morgonen tyckte han att det var dags att kliva upp. Så det blev inte mycket till sömn den natten!

Vi for iaf till Sundsvall strax innan 9, så var framme lagom till dom öppnade affärerna. Vi började på IKEA, där köpte vi ett databord, en datastol, en fåtölj, en potta, lampor, samt lite annat småfix. Sen gick jag på H&M och köpte en jacka, en tröja och ett par ballerinaskor. Sedan for vi på Willys och storhandlade mat! 7-8 kassar fick vi med oss därifrån, och då gick det på cirka 2000kr. Så det kändes bra!

Efter det var det dags att fara hem igen, och tur var väl det, för mitt huvud värkte och magen kurrade! På kvällen var det ihopsättning av diverse möbler, och sen sovdags.

Idag har jag passat på att sova ut, under dagen. Jag kände att det behövdes, efter ett par jobbiga nätter! Jamies hosta verkar dock ha lagt sig lite nu, för än så länge har jag inte hört något hostande inifrån sängen. Jag håller tummarna!

Kenneth har satt upp Jamies lampor, en sol, och en nyckelpiga (som han satte upp igår). Och jag har städat i skrubben. Vi köpte galgar på IKEA, så nu har jag kunnat hänga upp ytterkläderna som legat nedpackade i kartonger.

Kenneth var upp på macken och hyrde en film förut, "Snuten i varuhuset", så vi har precis tittat på den. Den var rolig :) Jag trodde vi skulle se på "New Moon", men vi får väl ta den en annan kväll istället!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, så slipper jag bli sådär trött igen imorgon!
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Miah

Efterfrågar bilder på inköpen....;)

Det lät som ni hade en bra dag iaf, å fick tag på en hel del...roligt roligt =)

2010-03-29 @ 13:12:04
Postat av: Mamma Ann-Sofie

Kul att ni fick tag på en del grejor som i behöver. Jag håller med Miah (som hon skrev i en tidigare kommentar) att Jamie är lik dej.

2010-03-29 @ 16:56:26
Postat av: Terese

Okej, vad roligt att ni tycker det :)

Databordet och datastolen har jag ju redan lagt in en bild på, men ska ta och lägga in bilder på resten imorgon. Jo, det är roligt när man har råd att spendera lite mer pengar, istället för att bara kunna köpa nån liten grej! Så jag är nöjd!

2010-03-29 @ 19:23:43
URL: http://tereseundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0