Fryspåfyllning

Nu har jag bakat bullar också, så frysen är fylld med bröd och bullar! Då kommer inte Kenneth svälta när jag är borta, haha :P (Ifall att han skulle ha glömt hur man går upp på affären, eller nånting sånt!)

Jag har även dammsugat och skurat golven, för jag hatar att åka hemifrån om det är stökigt! Är det städat när jag åker, är det större chans att det är städat när jag kommer hem.

Imorgon tror jag att jag får besök här på morgonen. Och det är alltid välkommet :) Men det är nog bäst att jag går och lägger mig nu, för annars kommer jag vara sååå trött!

Så det var allt för ikväll, haha, ett inlägg som blev kort, kort, kort...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: izabell

god natt :P

2010-03-06 @ 20:59:02
Postat av: Tova

Härligt med bullbak! Vad slår doften av nybakat...

mysig blogg förresten :)

2010-03-11 @ 15:14:16
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0