Bus, bus, bus!


Här kommer lite nya bilder på min busunge! Och en bild på busungens mamma, kan jag också bjuda på ;)

Jag har precis dammsugat. Denna gång satt Jamie i matstolen, och det gick bra! Så jag slapp bära runt honom i bärselen, för en gångs skull. Jätteskönt! Och det gick så mycket fortare :) Jag var inte ens svettig efteråt.
Jag älskar när det är nystädat. Synd bara att det aldrig varar speciellt länge!

Igår kväll var jag uppe sent, för ovanlighetens skull, och just pga det, vaknade förstås Jamie och tokskrek på natten. Bara för att jag var så oerhört trött, just denna natt! Och Kenneth jobbar heldag, idag. Han var inte speciellt pigg imorse, den stackar'n! Jag som sa senast igår kväll, till Sandra, att Jamie sover så bra på nätterna :P

Jamie har förresten börjat krypa nu. Jag tror inte att jag nämnt det än! Det händer verkligen mycket nu. Allt går så fort!

Vad gäller min utbildning kom jag ju på det, att jag kan ju faktiskt pendla, dom där sammankomsttillfällena. Även fast det vore både dyrt och drygt. 3 timmars resväg varje dag, skulle det bli då, ungefär 1 vecka i månaden. Men det går, om man vill. Och hellre det, än att vara borta 4-5 dagar i sträck! Men jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra.

Nu måste jag ta hand om min trötta unge!

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul med lite bilder :) Läste ditt otrooligt långa förra inlägg också, låter som att du har mycket i tankarna! Sådär kände jag också för ca 1 år sen...men nu orkar jag inte stressa, utan jag tar det som det kommer. Fast det kan ju bero på att jag verkligen inte har lust att plugga just nu :P

2010-03-27 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0