Kusinbesök


I måndags fick vi besök av Jamies minsta kusin, Alvin, och Jamies faster, Ingrid. Eftersom Alvin ännu inte kan krypa, tyckte han först att Jamie var lite skrämmande, då han kom emot honom i full fart. Men efter en stund kom han fram till att han inte var så farlig ändå, hihi.

Det har gått jättebra att ha dom här, och det märktes att småkillarna tyckte det var roligt med varandras sällskap!

Tyvärr har det bara regnat hela tiden, så vi har inte kunnat vara ute någonting. Jättetråkigt!
När vi följde dom till tåget imorse var det som tur var uppehåll, men direkt vi kom hem började det regna igen. Så vi har bara varit inne idag med!

Men lika bra det, för Jamie har varit hängig och dålig i magen. Imorse började han dagen med att spy ner lakanet i sängen. Sen gjorde han ifrån sig först i pottan, sen i blöjan, och sen i byxorna. Inte så nice. Direkt när jag hade tvättat av byxorna spydde han ner badrumsmattan. Och precis när jag hade tvättat av den, och torkat rent på golvet, då ställer han sig och kissar på golvet! Sen kände jag mig lite matt, haha :P Hans aptit har inte varit vidare bra, och nu på kvällen gjorde han ifrån sig en gång till i blöjan (men då var det som vatten). Han fick sova två gånger idag, så det blev lite senare läggning nu på kvällen. Jag har precis sövt ner honom! Men nu ligger han i sin säng och sover sött. Jag hoppas han kommer sova någorlunda bra trots den besvärliga magen!

Igår åt vi tacos, så idag gjorde jag pastasallad av resterna. Den blev jättegod! Jag hade pastaskruvar, majs, ananas, gurka, gul paprika, tomat, riven ost, salladsblad, gul lök och avocado, och så gjorde jag mammas sås till det (majonnäs, fil och kryddor). Mums, mums :)

Och nu på kvällen gjorde Kenneth en smarrig kladdkaka! Supergod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0