Dripp, dropp, dripp, dropp...


Tråkvädret håller i sig. När var det den där sommarvärmen skulle komma egentligen? Jag hoppas verkligen att det inte är sånt här väder på midsommar... men det brukar ju alltid regna på midsommar, så risken är väl stor att det kommer göra det även i år! Huvudsaken det inte regnar hela dagen. Det kan komma en snabb skur bara, och sen vara sol resten av dagen! Det tar vi i hand på, Moder Natur ;) Fast helst bara sol hela dagen lång.

Igår bakade jag bröd. Och idag har jag dammsugat. Kenneth sov inte på jobbet igår, som han hade tänkt, utan han kom hem. Han fick skjuts med en arbetskamrat imorse, så jag behövde inte köra något. Jamie vaknade dock tidigt, så det hade funkat i vilket fall, men alltid skönt att slippa! Nu jobbar han till klockan 3, och sen kan vi äntligen ha lite familjemys! Men jag är förstås tacksam att han är så duktig på att jobba, min karl :)

Det börjar bli tomt i mitt huvud. Jag har för mycket tid att skriva när jag är inne såhär mycket! Jag skulle behövt komma ut och jogga snart igen, men då vore det ju skönt om jag kunde slippa regnet!

Nu vaknar Jamie.


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vill också ut och jogga, men mina fötter gör cepe-ont sen fredagens tur :(

2010-06-20 @ 16:40:37
Postat av: Miah

Eran balkong se ut som värsta altanen ju på alla dina bilder :P

2010-06-21 @ 01:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0