Skridskoväder!

Idag ska vi åka skridskor. Vi har ju rätt nära till rinken, så om vi promenerar upp dit, kommer nog Jamie sova gott i vagnen medan vi åker!

Igår var Kenneth och tränade sitt första pass, på det gymkort han fick av mig i julklapp :) Ett säsongskort här kostar bara 350 kronor, väldigt billigt! Själv funderar jag på att köpa ett simkort, men isåfall måste jag införskaffa ny bikini först, eftersom jag inte har någon som passar för tillfället.
Det är verkligen skönt att vi fått mildare väder nu, så man kan promenera med vagnen igen! Vi tog en sväng igår när Kenneth var på gymmet, riktigt härligt var det!

Imorgon ska Jamie ta sin andra vaccinationsdos, och nästa vecka har vi tänkt börja med smakportioner. Det blir spännande!

Men nu ska jag mata pojken så vi kan bege oss ut sen!


Kommentarer
Postat av: Miah

Kul å börja med smakisar...de bruka ju va spännande =)

Hoppas de gick bra att åka skrillor...man känner sig ju lite smått tråkig när man läser om allt ni gör ju

2010-01-13 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0