Rutiner

Nu har vi köpt ett nytt bilbatteri, 1000 spänn gick det på, usch, usch, usch :/ Men förhoppningsvis kommer bilen funka bra ett tag nu! Jag håller tummarna.

Imorgon är det löning, ska bli spännande att se hur mycket pengar som blir kvar efter alla räkningar är betalda... eller ne, inte spännande alls, mest ångestladdat! Men huvudsaken man har råd med det viktigaste, sen får man stå ut med att fritidskassan är lite tom 2 månader.

Nu sitter jag här med en nybadad Jamie i knät. Han tycker det är så roligt att bada! Han plaskar för fullt, så det stänker vatten fulla ansiktet, men det verkar han inte ha någonting emot :)

På tisdag börjar myspys igen, och antagligen även babysången, så det ska vi gå på!

Igår somnade Jamie klockan 9 på kvällen, och sov till klockan 8 imorse. Han åt förstås några gånger, men han låg iaf i sängen, med ögonen stängda, hela den tiden! Så jag ska försöka få det till att bli rutin nu! Alltså, ingen sömn efter klockan 6 på kvällen, förrän läggdags... vilket idag resulterat i en väldigt trött och grinig pojke, eftersom han inte sov så länge i vagnen förut! Men nu ska jag snart lägga honom, och det ska bli sååå skönt!

Jaja, han gillar inte att jag sitter här, så måste kila! Dags för pyjamas!


Kommentarer
Postat av: Miah

Hoppas de gå bra å få in lillpojken i sovrutinerna...=)

2010-01-26 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0