Motionssim

Igår var jag på badhuset och simmade och bastade. Det var verkligen härligt! Jag ska försöka göra det iaf en gång i veckan nu. Det är skönt att få lite tid för sig själv ibland!

Det börjar gå framåt med Jamies ätande nu, banan och banangröt gillar han. Men han får ta det i sin egen takt, det är ju ingen brådska! Jag har fortsatt hålla läggtiden, senast 9 ska han vara i säng, och det funkar oftast bra. Vissa kvällar får jag springa dit många gånger, och andra färre. Det enda jobbiga är att han verkar ska vakna runt 6 på morgonen, då jag själv inte brukar vara speciellt pigg! Fast jag kliver ändå inte upp på en gång, utan han kan ligga och vara nöjd i sängen ganska länge.

Idag tvättar vi, och senare ska Jimmy o Co komma hit :) Jag har tänkt gå dit och hälsa på flera gånger, när jag varit ut med vagnen, men det har som inte blivit av! Har tänkt att dom lär ha fullt upp med annat :P

Hade tänkt skriva lite längre, men Jamie är så otroligt trött, så måste gå och söva honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0