Mamma älskar Jamie


Idag vaknade Jamie tidigt, 06.50. "Jag vägrar kliva upp innan klockan 7"! Jag bytte iaf blöja på honom, sen la jag mig igen, och när klockan började närma sig 8, hade han faktist slumrat till i 15-20 minuter.

Strax innan 10 gick vi ut med vagnen, sen var jag hem och lämnade Bianca, innan jag styrde stegen mot "Myspys". Babysången var tyvärr inställd, då ledaren hade magsjuka. Men det var fullt med barn och mammor på "Myspys"! Alldeles smockat! Det var riktigt trevligt idag :) Men ingen mat jag kunde äta (var köttsoppa), så tog bara en macka. Och sen åt jag ju te och bulle också förstås ;)

När vi kom hem tog jag ut Bianca, och gick en liten sväng till, eftersom Jamie somnat i vagnen. Sen var det dags att laga mat! Efter vi ätit tog vi oss en tupplur allihopa, vi var så trötta! Kenneth ligger fortfarande kvar och sover. Han ska jobba lite övertid imorgon, så är väl bäst han sover ut ordentligt.

Igår kom kläderna och grejerna vi hade beställt. Jag hade tagit fel mått på både vardagsrumsmatta och duschdraperi, vet inte riktigt vad jag tänkte med! Men det blev bra ändå. Och mina nya gardiner är jättefina :)
Bikiniöverdelen var aningen för liten tyckte jag, så får se om jag vågar använda den ändå, eller om brösten ploppar ut isåfall :P Får prova göra lite simrörelser i den, haha! Min nya gröna tröja var iaf super (den jag har på bilderna)!

Det är lite tröttsamt på kvällen, nu när Jamie inte får sova som han vill, men jag tror det kommer bli bra när han kommer in i det. Bara han inte tänker vakna sådär tidigt på morgonen, huvaligen!

Hmm, vad mer? Han är i en sån period då han bara slänger alla leksaker på golvet, och sen blir han sur om man inte plockar upp det åt honom, igen och igen och igen... Jättekul, eller inte ;P

Nu ligger han här och suger på tummen och är jättetrött, så det blir roligt att hålla honom vaken i två timmar! Bäst vi går och leker litegrann!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk på att då du ammat klart så kan brösten ha minskat i storlek rätt så regält. Man har ju mindre fett i dem efter att man ammat.

2010-01-26 @ 19:39:57
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad söta bilder! :D

2010-01-26 @ 19:56:09
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh, jätte fina bilder!!

2010-01-26 @ 20:10:11
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Anonym

besök min blogg & svara på dagens fråga;

vilken är den sexigaste sporten enligt dig?

2010-01-26 @ 20:22:26
URL: http://sexwhip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0