Svammel

Jaha, vad ska jag börja med? Är så jobbigt när jag inte skriver på någon dag, för då måste jag fundera på vad det är jag har gjort, och mitt minne är ju så dåligt sen jag fick barn, haha! Men okej, hmm, i måndags hände nog ingenting speciellt, och igår var det myspys. Det blev långa promenader båda dagarna, och igår när vi gick, så satt det en stor hund i en bil, som blev helt tokig när den såg oss! Den började skälla och hoppa runt, och som verkade försöka ta sig ut, så var lite obehagligt, även fast jag visste att den inte kunde komma ut. Not nice.

Hur som haver så promenerade vi innan babysången, så då sov Jamie en timme, och var sen jätteglad och busig när vi sjöng! Men så fort vi gick in i lilla stugan, för att äta lunch och leka, då blev allting bara jättefel. Han var bara ledsen och väldigt mammig, ingen annan dög! Det var väldigt skrikigt och högljutt, så berodde förstås på det, för så fort vi kom hem var allting frid och fröjd igen! Då busade han och skrattade åt pappa :)

Hmm... var, var jag nu? Sitter och pratar med Helen på msn, så tappar bort mig lite!

Idag har jag städat. Jag har rensat ur skrubben, och varit på återvinningen och slängt kartonger och tidningar och glasflaskor. Och så har jag dammtorkat, och städat badrummet, och imorgon ska jag skura. Orkade inte göra det idag! Jamie blev så less på mig.

Vi tog bara en kort promenad idag, för jag frös så mycket! Men jag hoppas på att det ska bli varmare igen i helgen, så kan vi ta vagnen och promenera upp till Jimmy. Eva ska dit och hjälpa honom med barnen, eftersom Maria ska bort i helgen! Peter ska sova här. Så han och Kenneth kommer förstås sitta klistrade vid tv-spelet, vilket jag tycker är sååå tråkigt! Visst kan det vara roligt att spela någon gång ibland, men det är ju absolut inte roligt att titta på, och speciellt inte när det spelas flera timmar av tråkiga spel...

Förhoppningsvis ska Sandra till Sundsvall nånting snart, så vi kan ses och ta en fika och babbla! Kanske blir det i helgen, vi får se!

Nu börjar jag få slut på ord, så bäst att ge upp, innan det bara blir massa obegripligt svammel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0