Underbara lilla hjärtat

Det var längesen jag la in bilder nu, så här kommer en liten uppsättning av mitt älskade lilla charmtroll!



Visst är han väl för otroligt söt? :)

Pluggandet har gått över förväntan, och det verkar faktiskt som att jag kommer hinna klart till inlämningen imorgon *phew*! Jag var lite orolig där ett tag, kändes som det var mig övermäktigt den här delkursen, men jag har jobbat på bra nu, och har faktiskt inte så mycket kvar att göra. Bara portfolion och knappt en sida på uppsatsen, som är kvar. Jag satt uppe till 3 igår natt och skrev. Så jag har verkligen legat i nu på slutet i alla fall!
Men jag kände att jag gatt få ta en liten paus och uppdatera bloggen nu.

Kenneth har gjort julgodis idag. Risbräck och knäck. Mums, mums! Så jag har ätit massor av sötsaker idag! Magen är alldeles full med godis...

Jamie har blivit förkyld, så han vaknar stup i kvarten för att han är så snorig. Vilket är rätt jobbigt när jag försöker plugga :/ Och jobbigt för honom med förstås. Han blev lite ledsen när Kenneth lämnade honom på daigs imorse, men efter en stund hade det gått bra. Och imorgon är han ju ledig. Sen är det bara onsdag kvar den här veckan, för på fredag har dagis stängt. Eller förskolan heter det ju, jag hade ju bestämt att jag skulle börja kalla det för det, haha! Sen är det bara nästa vecka kvar innan han är julledig! Då blir han ledig i två hela veckor är det tänkt. Mysigt!

Jag var och köpte en julklapp till Niklas idag, och har även kommit på ett julklappsrim till den. Men det säger jag förstås inte nu, haha, för det är nämligen ganska avslöjande, hihi ;P

Bara tre julklappar kvar...


Kommentarer
Postat av: Helen

Jamie är lika söt som alltid ser jag :) Är du så avancerad så du ska ha rim på dina julklappar??:O

2010-12-08 @ 19:35:37
Postat av: Terese

Ja, han är så underbar min lilla älskling! Nja, men på endel kanske. Kom på det där rimmet när jag höll på att söva Jamie, hade som inte planerat det, det bara kom :P

2010-12-08 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0