The days go by...

Åh, jag är urusel på att uppdatera min blogg för tillfället, känns som att jag inte har någonting att skriva. Allting flyter bara på i samma spår med plugg, hem och familj. Jag har så mycket att läsa!!! Endel mer spännande än annat. Men vore roligare om jag slapp stressa igenom texterna!

Den här delkursen ska vi göra en intervju av en okänd person, angående deras barndom/uppväxt. Det kan nog bli roligt! Även fast jag inte vet vem jag ska intervjua :S Känns konstigt att bara fråga någon som man inte känner... Jag hittar kanske någon när jag är hemöver.

Så vad har hänt sen sist egentligen? Jag har beställt fler julklappar, och har nu bara 1,5 kvar... vilka jag måste ta tag i snarast. Jag är sugen på att ha julklappsinslagning nån kväll här hemma, men har som inte hunnit med det än. Får se om jag får något hål i pluggandet snart så jag hinner.

Jay vann Idol igår, wohoo! Jag hoppas att han kommer bli mer synlig än de tidigare vinnarna. Det känns som att han kan göra riktigt grym musik, så jag håller tummarna ;)

Syster yster var på ultraljud i veckan, och när jag såg bilderna påmindes jag om hur oerhört fantastisk en graviditet är :)

Nu vaknar Jamie...


Kommentarer
Postat av: izza

Jaha det var ju kul och inte så kul :p

o kul med stress och ku. med något annat. :)

hoppas att ni kommer hem snart allihopa.

Har ni sagt åt miah at jag bloggar???

2010-12-12 @ 22:15:00
Postat av: Miah

Jag skulle nog bli lite fundersam om en okänd person kom å börja fråga mig massa frågor om min barndom =P



Men de lät ju faktiskt rätt intressant ;)

2010-12-13 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0