Godnatt

Nu är vi nästan klara med grupparbetet, jätteskönt! Det var faktiskt mycket roligare än jag trodde det skulle vara, vi har jobbat bra tillsammans :) Så imorgon ska jag ta tag i observationsrapporten igen, och se till att komma någon vart med den. Men känns som att jag återfått min inspiration igen nu, så jag hoppas den håller i sig så jag kan bli klar med rapporten i tid med. Jag har ju till på tisdag på mig, så jag tycker att jag borde hinna om jag ligger i!

Imorgon ska Jamie på dagis, och Kenneth ska på jobbet(!) När han var på AF idag ringde dom och frågade om han ville hoppa in och jobba idag och imorgon, var väl någon som var sjuk antar jag. Så det var ju bra! Man får vara glad för det lilla.

Jag var in på banken idag och fick en ny bankdosa. Så nu har jag kontroll över mina pengar igen, vilket alltid är en fördel.

Jag har nästan köpt klart julklapparna, bara några kvar...

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Miah

Va mycke julklappar du köper, eller de låter som de iaf ;)

Skönt me kontroll på pengarna =)

2010-12-03 @ 08:53:11
Postat av: Terese

Jag köper nog inte mer än vanligt ;) (Vilket i och för sig är rätt många när det gäller våran familj, haha!) Ja, det var skönt att det gick så lätt. Egentligen kostade det 250kr för dosan, men hon var så snäll och gav mig den gratis!

2010-12-03 @ 09:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0