Hej...

...jag lever! Jag hade skrivit ett extremt negativt inlägg här, men kände att jag var tvungen att ta bort det för att det var så dystert :P Det handlande om mina vanliga plågor, dvs dagisångest och framtidskval. Men strunt i det nu. Jag har precis pratat med min kära mamma, som gav mig rådet att njuta medan jag fortfarande kan! Snart kommer det en tid då jag kommer att behöva vara borta störra delen av dagarna, även fast jag inte vet ännu vad jag kommer göra, och när det kommer bli. En dag är den dagen här. Och då kommer jag att ångra om jag inte tagit tillvara den här underbara tiden hemma.




Kommentarer
Postat av: iza

det var ju ett gott råd och gulliga bilder =) =P

2010-08-18 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0