Sammanfattning 27 april

Jag skrev ett lång inlägg här förut, men tyvärr försvann det, och nu orkar jag inte skriva samma saker igen! Men jag kan sammanfatta det jag hade skrivit:

* Dagens morgonpromenad var kall och blåsig. Men Jamie sov, som vanligt, gott i vagnen.

* Jamie är 9 månader idag. Han är jätteduktig på att leka själv, han gör både nummer ett och nummer två på pottan, nästan varje morgon och kväll, och han har hittat en speciellt bra kompis på myspys, som han leker med varje gång vi är där!

* Bianca har flyttat. Dom var hit idag och berättade att dom ville behålla henne. Så nu är jag hundfri! Jätteskönt! Jag ska dit och hälsa på, på tisdag, och då även fylla i papper för ägarbyte.

* Jag såg "Luftslottet som sprängdes" i söndags. Som vanligt är filmen sämre än boken, men om man har sett dom första två filmerna, tycker jag ändå att den är sevärd. Trots att dom svenska skådespelarna inte är vidare bra, med några få undantag.

* Jag har shoppingsug! Men min plånbok känner inte samma sak...

* Kenneth vill att jag ska baka chokladbollar. Än så länge har det inte blivit av. 

Så det var väl det jag hade skrivit om, i korta drag. Jag har precis suttit och tittat på Gina Tricot's hemsida. Herregud vilka söta klänningar dom har! Jag vill så gärna köpa alla dessa fina sommarkläder. Men man kan ju ändå inte använda dom än, haha :P Jag längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag kunde inte låta bli att beställa från H&M, hihi... jag är shoppingsjuk :P

2010-04-27 @ 23:31:20
URL: http://tereseundin.blogg.se/
Postat av: Terese

Suck och stön, kan människan aldrig bestämma sig?! Jag var så lättad över att vara hundfri, men så kommer dom tillbaka med henne idag, pga att hon jagat efter katterna på mammans bondgård, där det var 15 stycken! Vad trodde dom egentligen?

2010-04-28 @ 14:44:57
Postat av: Helen

Låter ju lite väl optimistiskt att förvänta sig att en hund inte ska jaga katter..?:P

2010-04-28 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0