Buddies

Igår var jag väldigt aktiv. På morgonen gick jag en promenad på 1,5 timme. Och på eftermiddagen simmade jag 1km. Väldigt härligt måste jag säga! Det var så skönt att sitta i bastun och tänja ut musklerna efteråt.

Imorse klev vi upp klockan 5, för då var jag tvungen att byta blöja på Jamie. Jag var inte så pigg den tiden... Men vi la oss igen vid 7, och sov 1,5 timme till. Så sen blev jag människa igen!

Klockan 11 gick vi på myspys. När vi kom dit var det bara Monica, ledaren, som var där. Efter en liten stund kom även Debora och Tintin. Tur det, så Jamie fick någon att leka med :) Dom är ju ungefär jämngammal, så är roligt att se hur dom reagerar på varandra! Förut har dom ju mest suttit och stirrat bara, men nu när dom kryper blir det lite mer närkontakt.

Nu vaknade Jamie.

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Sofie

Låter härligt med simning och långpromenad. Sånt hinner jag sällan med när jag jobbar. Kul att Jamie skaffar sig kompisar :p

2010-04-15 @ 23:12:40
Postat av: Helen

Va duktig du är :) Här har skitvädret kommit tillbaka, så det har inte blivit nån promenad den här veckan :S Men tränat har jag iallafall gjort :)

2010-04-16 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0