Internet!


Yes, vårat efterlängtade internet är här! Äntligen kan jag dela med mig av vad som händer i mitt "nya" liv - som mamma till den här underbara lilla pojken :D Jag älskar honom så otroligt mycket, livet har fått en helt annan mening! Nu när jag har honom känns det som att livet måste varit väldigt tomt och meningslöst innan :P

Nu har jag förstås jättemycket att skriva om, men eftersom det är så pass mycket så vet jag inte riktigt vart jag ska börja! Jag har heller inte tid att skriva om allting på en gång, utan jag får ta det succesivt. Just nu ligger Jamie och sover i vaggan, men jag skulle gissa att han kommer vakna snart! Kenneth kom precis hem, han har varit på älgjakt med Jimmy idag. Ingen av dom hade skjutit någon älg, men några andra i jaktlaget hade gjort det iaf!

Igår bakade jag bröd, och idag har jag städat! Jag har iofs småstädat flera dagar nu, haha, men jag hinner ju aldrig klart, utan får ta en sak per dag ungefär :P Nu börjar jag få bra ordning iaf, tror det mesta av det jag tänkt göra, är gjort nu. Så det känns bra!

Två nätter i rad har Jamie vaknat och velat bli buren nu, för att han haft ont i magen. Som tur är har jag ju oftast tid att vila på dagen, så jag inte blir helt slutkörd! Men det är tröttsamt ändå! Förhoppningsvis fortsätter det inte på det viset! Förutom lite magont då och då så är han väldigt snäll av sig, och ofta väldigt glad :) Han är helt perfekt!

Nu vill förstås Kenneth sitta vid internet också, så jag får väl ge mig då! Det är ju inte så att det kommer försvinna, så jag har ju tid att skriva mer senare! Ska skriva mer om förlossningen nånting också, men det får bli när jag har mer tid... Gud så skönt att ha kontakt med omvärlden igen, wohoo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0