Snabbis

Okej, ska bara skriva en liten snabb rad här, eftersom jag egentligen ska passa på att städa nu, medan lillen ligger nedsövd i sängen! Jag är bara aningen slö idag, eftersom Jamie somnade jättetidigt igår kväll, så vid halv 3 inatt var han superpigg och ville inte alls sova nå mer! Så då tog det väl cirka en timme innan jag lyckades söva han igen, och efter det sov han ju inge djupt, utan vaknade hela tiden... så 20 över 6 klev vi upp imorse, jippie! Lyckades sova lite mer inne på madrassen i vardagsrummet, efter han hade varit vaken ett tag.

Igår gjorde jag äppelpaj med egen vaniljsås. Det blev supergott! Vaniljsåsen var jättelätt att göra också, så hädanefter blir det ingen mer pulvervaniljsås här hemma :P Jag trodde inte att pajen skulle bli så pass bra heller, eftersom äpplena nästan var övermogna, men allting smakade superb :) Synd bara att det är så onyttigt, eftersom jag tycker det är så roligt att göra sånt där :P

Men jaja, som sagt så ska jag ta mig i kragen och dra igång med städningen! Känns bara så seeegt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0