Hemma i landsbygden

Det är så skönt att vara här hemma! Saknar verkligen att bo i hus, och ha en stor tomt, med bara skog och natur runt omkring! Nu sitter jag hemma hos mamma, men ska tillbaka till Ramsele senare idag. Kenneth är och jagar med Börje, så kändes meningslöst att sitta hemma i Ramsele alldeles ensam, är ju inte därför jag kommit hit :P

Imorgon är det lastbilscruising i Ramsele, så då ska vi ner på byn och kika, haha! Kenneth har blivit erbjuden att jobba en sväng på SVAR, eftersom dom har kort om folk, men jag vet inte hur han bestämt att göra. Visst är det lite tråkigt om han jobbar, men samtidigt så känns ju faktiskt alla extra inkomster välkomna nu! Dessutom lär jag väl ha fullt upp med att hålla koll så inte svärmor försöker sno mitt lilla barn ;P

Nu ska jag äta frukost! Slänger in lite fina bilder från när familjen besökte oss på vårdhotellet/hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0