Besök


Igår kom Sandra på besök, och stannade över natten. Hon hade med sig presenter till både mig och Jamie :) Jag fick ett presentkort, och lillen fick kläder och ett gosedjur! Han kan snart ha storlek 62, det är bara liiite för stort nu, så har börjat testa endel av kläderna vi har i den storleken ;) Är ju så roligt med nya kläder, nu när man har hunnit använda alla i storlek 50-56 :P Det var iaf jättekul att hon kom och hälsade på, så man fick prata av sig och visa upp den lilla sötnosen!

Idag kom Jörgen förbi en sväng också, han hade varit på älgjakt i Ramsele, så då hälsade han på här på hemvägen. Även han gav en present till lillgubben, eller en slant att köpa någonting åt honom, för! Jamie trivdes faktiskt riktigt bra i hans famn :)

Vi gjorde kladdkaka idag så vi skulle ha nåt fika att bjuda på, och då fick Sandra uppgiften att skaka grädde i shakern, haha! Hon missade dock att man var tvungen att hålla fast den lilla korken längst upp, så då blev resultatet en Sandra dränkt i grädde :P Efter en natt med ytterst lite sömn, var det skönt att få sig ett gott skratt på morgonen, även fast det var lite synd om stackars Sandra, hihi!

Hon hade med sig sin lilla hund Ayla, så Bianca fick sig en kompis hon också! Det var nog roligt för dom båda att få leka av sig litegranna! Fast Bianca visade upp en ny dominant sida av sig själv, som jag aldrig sett förut, då hon tog Aylas ben och sa ifrån då Ayla försökte ta tillbaka det! Hon som alltid brukar vara så undergiven :O Fast när jag tog benet sa hon ingenting, så det var som det skulle iaf... även fast hon försökte ta det från Ayla så fort hon fick en chans!

Jaja, nu ska Kenneth få sitta vid datorn så ska jag ta hand om lilgubben! Och imorgon blir det till att försöka sig på att göra äppelmos, för nu har jag plockat äpplen hos Maria och Jimmy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0