Väst

Igår fick Jamie ett paket på posten! Det var en väst som Victor och Sandra hade köpt åt honom, jättesöt :) Jag försöker lägga upp bilder på den nu, men det verkar gå väldigt trögt... ni märker om dom dykt upp eller inte!

Vi har tagit det lugnt i helgen, så energin börjar komma tillbaka efter besöket där hemma ;) Jamie äter inte så mycket på natten nu längre, men han får fortfarande sova i våran säng. Han somnar ju så skönt där när jag ammar honom, så då låter jag honom ligga kvar! Men ska väl börja lägga honom själv snart kanske... fast jag tycker det är så mysigt att ha honom där! Men det kommer, det kommer!

Imorgon ska Jamie på första läkarundersökningen, sen vi kom hem från BB. Och Kenneth ska förstås på jobbet!

Idag åt vi potatisgratäng med kantarellsås, och kött/quorn. Kantarellerna fick vi när vi hälsade på i Moforsen, jättegoda var dom :) Tur man får av andra när man inte haft tid att plocka själv

Bilderna vägrar att komma fram, och Jamie börjar bli uttråkad, så nu ska jag avsluta!

Kommentarer
Postat av: Denize

Va kul att du har blogg :) Han e så fin Jamie :) / denize

2009-10-04 @ 23:30:46
URL: http://dennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0