Önskelista

Just när jag sätter mig och ska skriva, med lillknodden i knät, sätter han sig och börjar bajsa! Mysigt mysigt :P Inte för att jag tror att nån är intresserad, men det börjar bli en aning fastare i konsistensen nu iaf...

Eftersom jag fyller år snart tänkte jag lägga in en liten lista på saker jag önskar mig;

  • Trosor
  • Strumpor
  • Regnkläder
  • Gummistövlar
  • Paraply
  • Dammsugare (en tystgående sådan!)
  • Dan Brown's nya bok
  • Presentkort på Ikea/Klädaffär/Frisör
  • Pengar

Så där är lite tips för dom som tänkt köpa någonting! Det är ju snart jul också så... blev väldigt inställt på regnväder ser jag, haha! Men det är ju sånt som jag behöver!

Jag bakade tunnbröd, som jag stekte i stekpannan, och bondbröd igår. Så det blev gjort till slut :)

Nu ska vi ut och gå i det friska vädret!


Kommentarer
Postat av: Miah

Men Tessan, du är en riktig hemmafru du....hehe

Va va de för tunnbrö du gjorde, de lät ju riktigt gott ju haha

2009-10-13 @ 23:08:32
Postat av: Terese

Jomen visst är jag det, haha :)

Brödet var gott, jag kan lägga in länken till receptet. Fast jag skippade kryddorna! http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/mjukt-tunnbrod/

2009-10-14 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0