Ny vecka, höstlov.

Jaha nu har alla barnen lov! Och mamma ;) Jag hade ju velat åka hem och hälsa på nu, men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. På onsdag har vi tvättid, på torsdag fyller jag år, och på fredag tror jag Kenneth ska på af och skriva på nå papper. Sen nästa måndag ska Jamie vaccineras, för imorgon blir han ju 3 månader! Storpojken min. Också har jag inte fått besked om vilket datum flytten kan tänkas bli heller, så är lite svårt att planera! Jag hade inte tänkt åka en hel vecka, men är ju roligt om man kan stanna mer än 2 dagar iaf, när man väl åker. Och då vill jag förstås åka dit när folk inte jobbar :P Så lär väl bli någon senare helg då kanske!

Jag och Jamie har precis badat. Nu är han trött, så ska se om jag kan lägga han i vaggan, eller om jag ska ta på mig bärselen, så jag kan äta frukost. Sen vill jag gärna städa upp lite här, så det inte ser ut som ett bombnedslag, och även packa lite mer. Ju mer jag kan få färdigt desto bättre!

Men nu somnar han här, så bäst jag lägger ner honom!

Har lagt ner han i vaggan nu, så tänkte skriva nån liten rad till. Men sen får jag ta mig i kragen och se till att få någonting gjort!

Herregud vad mycket födelsedagar det är nu! I och med alla barn som föds så blir det ju bara fler och fler att hålla reda på :P Det är någon att fira nästan varje månad känns det som! Och eftersom man har fullt upp med att köpa julklappar såhär dags, så känns det alltid som att det är extra många som fyller nu, haha!

Jaja, risken finns att lillen vaknar när som helst, så ska ta och packa ner lite glas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0