Flytt?

Jag och Kenneth har snöat in på större bostad nu, och ikväll var vi och tittade på en 3:a i Fränsta. Våra flyttningar brukar ju kunna gå ganska snabbt, haha, inte så vi drar benen efter oss när det gäller sånt precis! Men jag känner att jag vill ställa ganska höga krav nu, så jag verkligen ska kunna trivas! Jag vill kunna bo kvar en längre period i samma lägenhet, och inte flytta hela tiden... så jag har vissa saker som jag vill att hyresbolaget ska fixa, ifall vi ska ta den där lägenheten. Vi får se vad dom säger imorgon! Men vore förstås grymt skönt med en 3:a :)

Mina tankar fokuserar mycket på julklappar nu också, jag vill bara köpa allting nu på en gång :P Fast då tycker jag förstås att det är tråkigt sen när jag inte har nåt kvar att köpa! Men har ändå inte råd att köpa allt nu, så det är lugnt. Men är skönt när man kan sprida ut köpandet lite iaf! Jag beställde några saker till barnen häromdagen, så det kommer väl imorgon eller nästa vecka :) Längtar, längtar, längtar till julen! Jag är som ett barn, haha, men det måste man väl få vara ibland också ;)

Jag har varit dålig på att lägga in bilder nu, men ska lägga in nåt nytt imorgon, på min söta lilla pojk <3
Jimmy och Maria kommer hem med lillbebisen imorgon också, så då ska vi förstås dit och kika, så dyker nog upp nån bild på den pluppen också!

Men nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Helen

Det låter ju roligt med större lägenhet :) jag önskar att vi hade nåt eget...fast det är skönt att dela på hyran såklart! Det finns både för- och nackdelar med allt! Hoppas ni får tag på en perfekt lägenhet den här gången :)

2009-10-18 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0