Besöksresan


Nu är vi hemma igen, efter våran "besöksresa". Vi har träffat en väldans massa folk under den senaste veckan! Det har varit jättekul, och Jamie har fått både pengar och fina presenter :) Han fick en gammal babysitter också, som han sitter i på bilden ovan! Han somnade i den förut idag, så han verkar tycka att det är mysigt att sitta i den ;) Och det är så skönt att kunna sätta ner honom! Lättare att få saker gjorda...

Vi hälsade förstås på Victor, Sandra och Tindra i Edsele, det är otroligt vad fort barnen växer!

På lördagen var vi på lastbilscruising, och det var gansa roligt faktiskt! Förutom när dom höll på och tutade så högt, då Jamie låg och sov i vagnen... nog för att han fortsatte att sova, men man blev ju lite irriterad! Sen åkte Kenneth hem på söndagen, eftersom han fick jobb på Callans :) Härligt, härligt! Jag ville dock stanna kvar ett tag till, så jag hann träffa min familj också!

Dom kom hem på söndagen, och då blev det livat minsann! Ojojoj! Det är roligt, fast rätt jobbigt när alla barnen är samlade! Dom ska ju bråka så mycket! Och peta på, och hålla i Jamie ville dom gärna göra så mycket som möjligt :P Vi var in till Sollefteå en sväng på onsdagen och fikade med Sandra också, och då gick jag på Lindex och köpte lite nya underläder för mitt presentkort :) Sen hälsade vi på pappa på kvällen, så dom också hann träffa lillen innan vi skulle fara hem!

Vi for hem vid 12-tiden igår, så vi var hemma när Kenneth kom från jobbet. Jag hade ont i magen hela dagen, och lite imorse också, men nu har det gått över iaf! Jag hade tänkt städa undan här idag, men har inte orkat göra så mycket än. Kenneth slutar jobbet klockan 3, kanske jag får mer gjort när han är hemma! Köpte jäst igår så jag ska baka i helgen!

Men nu måste jag underhålla lillpojken som sitter här och dreglar på min arm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0