21

Dagen började med två presenter från min älskling; Dan Browns nya bok, och underkläder. Sen var det bakning och städning och lite allt möjligt på schemat. Fullt upp hade jag då iaf! Jonas och hans mamma kom förbi och fikade, och sedan kom även Jimmy och Maria+alla barn! Jag bjöd på chokladkaka, blåbärspaj och bullar. Själv fick jag ett presentkort på skömhetshuset i Fränsta, så nu blir det klippning :) Också fick jag nya parlamentet-filmen av Kenneth! Det blev en toppendag, jag är nöjd :D Jag har fått massa fina gratulationer via telefon och internet också, så det känns bra!

Imorgon jobbar Kenneth dubbelskift, alltså från klockan 6 på morgonen till 1 på natten, hugaligen så jobbigt! Men känner han att han orkar det så är det ju superbra! Jag och Jamie får ha fredagsmys ensamma imorgon, men får väl mysa desto mer på lördagen istället då ;) Efter vi varit på kalas!

Imorgon ska jag slänga in lite bilder. Lilla Elvis (som nykusinen nu har namngetts till) hade en sån otroligt söt superman-dräkt på sig idag, så jag var ju bara tvungen att ta ett kort på honom! Också har jag lite nya bilder på min lillprins också förstås. Jag tänkte ta en bild på mig själv och lägga in, nu när jag fyller år, men det blev aldrig av :P Barnen är ju mycket sötare, haha!

Nu ska vi gå och lägga oss, och imorgon kanske jag börjar läsa den nya boken. Spännande, spännande!

Tack för idag och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0